Çarşamba, Ocak 30, 2019

ne desem bilemedim...


geçtiğimiz pazar yani 27. ocak . 2019 sabahı,
saat 07:00 sularında bir takırtı camlar kırılacak sandık.
gün daha aydınlanmamış, zifiri karanlık.


yağandolu yağmasına da,
tam 45 dk sürer mi. 
cam, pencere, çatı resmen 45 dk taşa tutulmuş gibiydi.


ortalık sakinleşip, gün aydınlanmaya başlayınca,
görünen Datça için kar manzarasıydı.


bahçeden, çatıdan çekebildiğim kareler.
çok ağır bir grip geçiriyorum.
sokağa çıkıp daha fazla fotoğraf çekemedim.
ama görünenin daha fazlası yağdı.


çatılar beyaza büründü.
kırmızı kiremitleri hiç böyle görmeye alışık olmayan bizler 
çok şaşkındık.



Datça'dan kar manzaraları desem yeri var.
bu da tarihe not olsun .


4 yorum:

  1. I hope your flu gets better soon. We had some light snow too, but not too much. It is cold but not like out in Chicago. Wish you well.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Hem dolu için, hem grip için.
    Bu kış beni yataklara düşürdü. Çok yıpratıcı gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Sitenizi yeni fark ettim ve takibe aldım, paylaşımlarınızı takipteyim...İnsana davet sitesine de beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ziyarete geldim, beklerim.:)

    YanıtlaSil